|
PÇ1
|
Antrenörlük Eğitimi ile ilgili kavramları bilir ve bunları spor alanında kullanabilme becerisine sahip olurlar.
|
|
PÇ2
|
Uzmanlık spor dalı ile ilgili tesis, araç-gereç, diğer donanım, eğitim ve bilgi teknolojilerini amaca göre etkin kullanabilme becerisine sahip olurlar.
|
|
PÇ3
|
Spor altyapısının gelişimine katkı sağlar, ulusal ve uluslararası düzeyde sportif yeteneklerin keşfedilmesi ve eğitme becerisine sahip olmasının yanı sıra sporcu yetiştirilmesinde gerekli bilgileri edinir.
|
|
PÇ4
|
Sporcuların performans ölçüm ve değerlendirmesini yapabilir, yetenek seçimi, müsabaka analizi ve istatistik yöntemlerini kullanır.
|
|
PÇ5
|
Spor branşlarına yönelik kısa ve uzun süreli antrenman planları yapabilir ve bunları değişen koşullara göre uyarlar.
|
|
PÇ6
|
Antrenörlük mesleği ile ilgili alanlarda edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir, ilgili yasal mevzuatı yorumlar ve mevcut varsayımlara sorgulayıcı bakış açısı ile yaklaşır.
|
|
PÇ7
|
Antrenörlük mesleği ile ilgili tüm paydaşlarla etkili iletişim becerisine sahip olur. Alanı ile ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları/gelişmeleri izler ve yaşam boyu öğrenme bilinciyle hareket eder.
|
|
PÇ8
|
Alanı ile ilgili işleri gerçekleştirirken insan sağlığını, sosyal ve doğal çevreyi dikkate alır, düzenli olarak sağlık, güvenlik ve risk değerlendirmesi yapar.
|
|
PÇ9
|
Etkileşimde bulunduğu diğer meslek mensupları ve diğer disiplinlerle etkin, verimli ve etik prensiplerle çalışabilme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ10
|
Yönetimin fonksiyonlarını, sınıf ve spor yönetimini, sportif organizasyonların evrensel ve toplumsal etkilerini kavrar.
|
|
PÇ11
|
Yabancı dil ile yazılı ve sözlü iletişim kurabilirler.
|
|
PÇ12
|
Bilgi teknolojilerini etkin kullanma becerisine sahip olabilirler.
|
|
PÇ13
|
Atatürk ilke ve inkılaplarını benimser.
|
|
PÇ14
|
Türk dilini etkili ve düzgün olarak kullanabilir.
|