Akademik Unvanlar

  • 2012 / 2013

    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

  • 2010 / ...

    DOÇENT

  • 2004 / 2010

    YARDIMCI DOÇENT

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2001

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

  • Yüksek Lisans 1995

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ / İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

  • Lisans 2003

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ / İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Benim manevi mirasım ilim ve akıldır.

Mustafa Kemal Atatürk

Ödüller

BAF3021 HİZMET PAZARLAMASI

Hazırlık Dersi Amaç:Bu dersin amacı; hizmet yönetimi ve pazarlamasıyla ilgili temel kavramların verilmesidir. Hizmet pazarlama karması elemanları ve Hizmet işletmelerin müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğine ilişkin konular tartışılacaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı; hizmet yönetimi ve pazarlamasıyla ilgili temel kavramların verilmesidir. Hizmet pazarlama karması elemanları ve Hizmet işletmelerin müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğine ilişkin konular tartışılacaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

BANKACILIK VE FİNANS

BAF4025 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

BAF4025 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

IKT2011 PAZARLAMA İLKELERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

IKT3022 ULUSLARARASI PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

IKT4031 HİZMET PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL2005 PAZARLAMA İLKELERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL2006 PAZARLAMA YÖNETİMİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3005 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ISL3005 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3006 PAZARLAMA MEVZUATI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3015 HİZMET PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersin amacı; hizmet pazarlamasıyla ilgili temel kavramların verilmesidir. Hizmet pazarlama karması elemanları ve Hizmet işletmelerin müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğine ilişkin konular tartışılacaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı; hizmet pazarlamasıyla ilgili temel kavramların verilmesidir. Hizmet pazarlama karması elemanları ve Hizmet işletmelerin müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğine ilişkin konular tartışılacaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME

ISL3018 MARKA YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3019 REKLAM YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3029 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL4000 BİTİRME TEZİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:0
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

ISL4006 ULUSLARARASI PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:Uluslararası pazarlama dersinde öğrenciler sahip oldukları pazarlama bilgi birikimlerini uluslararası boyuta nasıl taşıyabileceklerini öğreneceklerdir. Ayrıca uluslararası pazarlamada özellikle de ihracatta yerine getirilmesi gereken bürokratik işlemler, fiyatlandırma şekilleri, banka ve sigorta işlemleri konusunda bilgi sahibi olacaklardır.

Dersin İçeriği

Uluslararası pazarlama dersinde öğrenciler sahip oldukları pazarlama bilgi birikimlerini uluslararası boyuta nasıl taşıyabileceklerini öğreneceklerdir. Ayrıca uluslararası pazarlamada özellikle de ihracatta yerine getirilmesi gereken bürokratik işlemler, fiyatlandırma şekilleri, banka ve sigorta işlemleri konusunda bilgi sahibi olacaklardır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME

ISL4018 PERAKENDE YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL4019 SATIŞ YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Öğrencilerin satış ve satış yönetimiyle ilgili temel bilgi ve becerilerini artırmak; öğrencilere satış yönetimi odaklı kariyer perspektifi kazandırmak; pazarlama ve özellikle satış temelli iletişim becerilerini artırmak; daha başarılı pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yarayacak ve kariyerlerinde kendilerine yardımcı olacak bilgi ve becerileri kazandırmak.

Dersin İçeriği

Öğrencilerin satış ve satış yönetimiyle ilgili temel bilgi ve becerilerini artırmak; öğrencilere satış yönetimi odaklı kariyer perspektifi kazandırmak; pazarlama ve özellikle satış temelli iletişim becerilerini artırmak; daha başarılı pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yarayacak ve kariyerlerinde kendilerine yardımcı olacak bilgi ve becerileri kazandırmak.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME

ISL6129 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

ISL6132 DOĞRUDAN PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

ISL7109 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

KAM4023 HİZMET PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersin amacı; hizmet yönetimi ve pazarlamasıyla ilgili temel kavramların verilmesidir. Hizmet pazarlama karması elemanları ve Hizmet işletmelerin müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğine ilişkin konular tartışılacaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı; hizmet yönetimi ve pazarlamasıyla ilgili temel kavramların verilmesidir. Hizmet pazarlama karması elemanları ve Hizmet işletmelerin müşteri şikayetleri ve müşteri tutma konusunda neler yapılması gerektiğine ilişkin konular tartışılacaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

KAMU YÖNETİMİ

URT507 PAZARLAMANIN GÜNCEL KONULARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT5102 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5105 GİRİŞİMCİ PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5119 PAZARLAMANIN GÜNCEL KONULARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

URT5120 PAZARLAMADA HALKLA İLİŞKİLER

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

URT516 İŞLETMELERDE İLETİŞİM

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT5503 PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ

Zorunlu Ders Amaç:Tüketici marka olan bir ürün ve hizmeti tükettiğinde dokunulabilir olan ürünün fonksiyonel yararına ek olarak, kendini güvende hissetme, sosyal statü elde etme gibi sembolik ve duygusal ek yarar ve tatmin sağlamaktadır. Bu gerekçelerle, marka yaratma kural, ilke ve stratejilerinin öğretilebilmesi amaçlanmaktadır

Dersin İçeriği

Tüketici marka olan bir ürün ve hizmeti tükettiğinde dokunulabilir olan ürünün fonksiyonel yararına ek olarak, kendini güvende hissetme, sosyal statü elde etme gibi sembolik ve duygusal ek yarar ve tatmin sağlamaktadır. Bu gerekçelerle, marka yaratma kural, ilke ve stratejilerinin öğretilebilmesi amaçlanmaktadır

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT5505 MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5508 STRATEJİK PERAKENDE YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT601 PAZARLAMA KURAMI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT6102 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Bütünleşik Pazarlama İletişimi dersin amacı; işletme ile hedef müşteri grupları arasında olumlu bir iletişim ortamının kurulması ve bu iletişimin yönetilmesi sürecini analiz etmektir. Bu derste, pazarlama iletişim araçlarının ayrı ayrı değil, birbirlerinin etkisini destekleyecek ve güçlendirecek şekilde koordineli ve uyumlu mesajlar verilmesi için uygulanması gereken stratejiler açıklanmaktadır.

Dersin İçeriği

Bütünleşik Pazarlama İletişimi dersin amacı; işletme ile hedef müşteri grupları arasında olumlu bir iletişim ortamının kurulması ve bu iletişimin yönetilmesi sürecini analiz etmektir. Bu derste, pazarlama iletişim araçlarının ayrı ayrı değil, birbirlerinin etkisini destekleyecek ve güçlendirecek şekilde koordineli ve uyumlu mesajlar verilmesi için uygulanması gereken stratejiler açıklanmaktadır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT6103 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

URT6104 DOĞRUDAN PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

URT6105 GİRİŞİMCİ PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:Pazarlamanın büyük ve orta olçemli işletmelere olduğu kadar küçük işletmelerinde bilmesi ve öğernmesi ve bunun getirilerinden verimlilik artışı elda etmesi amacıyla, girişimciliği ve pazarlamayı birleştirmek ve bunu ilgili taraflara ulaştırmak amaçlanmaktadır.

Dersin İçeriği

Pazarlamanın büyük ve orta olçemli işletmelere olduğu kadar küçük işletmelerinde bilmesi ve öğernmesi ve bunun getirilerinden verimlilik artışı elda etmesi amacıyla, girişimciliği ve pazarlamayı birleştirmek ve bunu ilgili taraflara ulaştırmak amaçlanmaktadır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT6119 PAZARLAMANIN GÜNCEL KONULARI

Seçmeli Ders Amaç:Dersin amacı, dinamik bir yapı gösteren günümüz işletmecilik ortamında, yeni geliştirilen güncel pazarlama yaklaşımları konusunda öğrencileri bilgilendirmektir.

Dersin İçeriği

Dersin amacı, dinamik bir yapı gösteren günümüz işletmecilik ortamında, yeni geliştirilen güncel pazarlama yaklaşımları konusunda öğrencileri bilgilendirmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT612 DOĞRUDAN PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT6120 PAZARLAMADA HALKLA İLİŞKİLER

Seçmeli Ders Amaç:Öğrencilerin halkla ilişkiler çalışmalarında pazarlama uygulamalarını ve trendlerini esas almalarını, pazarlama odaklı iletişim stratejileri geliştirmelerini sağlamak.

Dersin İçeriği

Öğrencilerin halkla ilişkiler çalışmalarında pazarlama uygulamalarını ve trendlerini esas almalarını, pazarlama odaklı iletişim stratejileri geliştirmelerini sağlamak.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT7101 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersde öncelikle sanayi ve hizmet sektöründeki gelişmelerin pazarlama alanındaki uygulamalarına nasıl aktarılabileceğini, yerli ve yabancı, gerekirse konunun uygulayıcısı kaynaklardan elde edilen birikimlerle katılımcılara aktarılması planlanmaktadır. Dersin amacı, dinamik bir yapı gösteren günümüz işletmecilik ortamında, yeni geliştirilen güncel pazarlama yaklaşımları konusunda öğrencileri bilgilendirmektir.

Dersin İçeriği

Bu dersde öncelikle sanayi ve hizmet sektöründeki gelişmelerin pazarlama alanındaki uygulamalarına nasıl aktarılabileceğini, yerli ve yabancı, gerekirse konunun uygulayıcısı kaynaklardan elde edilen birikimlerle katılımcılara aktarılması planlanmaktadır. Dersin amacı, dinamik bir yapı gösteren günümüz işletmecilik ortamında, yeni geliştirilen güncel pazarlama yaklaşımları konusunda öğrencileri bilgilendirmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT7104 Dogrudan Pazarlama

Seçmeli Ders Amaç:Öğrencilere doğrudan pazarlama teknikleri ve işletmenin tüm pazarlama faaliyetleri içinde doğrudan pazarlama uygulamalarının rolüne ilişkin bilgilerini geliştirmelerini olanaklı kılmaktır

Dersin İçeriği

Öğrencilere doğrudan pazarlama teknikleri ve işletmenin tüm pazarlama faaliyetleri içinde doğrudan pazarlama uygulamalarının rolüne ilişkin bilgilerini geliştirmelerini olanaklı kılmaktır

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

İşletme Genel

URT7803 PAZARLAMA YÖNETİMİNDE GÜNCEL KONULAR

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT7806 SATIŞ VE TUTUNDURMA STRATEJİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

UTL3002 ULUSLARARASI PAZARLAMA

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

UTL3007 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

UTL3031 HİZMET PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

UTL3043 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

UTL4043 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ÜRT7005 PAZARLAMANIN GÜNCEL KONULARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT7008 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİM UYGULAMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT7027 GİRİŞİMCİ PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT7028 PAZARLAMADA HALKLA İLİŞKİLER

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT8008 DOĞRUDAN PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT801 PAZARLAMA KURAMI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

Yıla Göre Sırala:

TÜRK GIDA SANAYİİNİN DIŞ TİCARET YAPISININ ANALİZİ

BASHIMOV GÜÇGELDİ,ÇİÇEK RECEP,AYDIN AHMET (Dergi:Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi), 2017
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:3 | Sayı:5 | DOI: | ISSN:2149-3391

YERLİ BİR OTEL ZİNCİRİNİN ULUSLARARASILAŞMASINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA RİXOS HOTEL GRUBU ÖRNEĞİ

ÇİÇEK RECEP (Dergi:ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ), 2015
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:PROQUEST, EBSCOHOST, ELSEVİER | Cilt:7 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Destinasyonların Pazarlanmasında İmaj ve Markanın Rolü Nevşehir Örneği

ÇİÇEK RECEP,Ilgaz Ali (Dergi:Akademik Bakış Dergisi), 2015
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:asos, research bible, arastirmax | Cilt: | Sayı:48 | DOI: | ISSN:

Türkmenistan da Pazar Yapısı ve Pazarlama Bileşenleri Açısından Türkmenistan Pazarının İrdelenmesi

ÇİÇEK RECEP,Bashimov Güçgeldi (Dergi:Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi), 2015
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:ASOS, index copernicus | Cilt: | Sayı:12 | DOI: | ISSN:

Workload Work Satisfactions and Psychological Well being Among Nurses in Turkish Hospitals

Ronald J Burke,KOYUNCU MUSTAFA,DURNA UFUK,ÇİÇEK RECEP,Lisa Fiksenbaum (Dergi:İş, Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisİ), 2010
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:EBSCO, İNDEX COPERNİCUS | Cilt:12 | Sayı:3 | DOI:10.4026/1303-2860.2010.149.x | ISSN:1303-2860

Niğde İlindeki Tüketicilerin Sosyo Demografik Özellikleri İle Organik Gıdalara İlişkin Tutum ve Bireysel Değerleri Arasındaki Farklılığın İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

AKIN MURAT,ÇİÇEK RECEP,İNAL MEHMET EMİN,TOKSARI MURAT (Dergi:Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi), 2010
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:DOAJ | Cilt:12 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Kredi Kartı Kullanıcılarının Kart Tercihlerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma Niğde Üniversitesi Akademisyenleri Örneği

ÇİÇEK RECEP,Kemal Demirdelen (Dergi:İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi YÖNETİM DERGİSİ), 2010
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:EBSCOHOST | Cilt:66 | Sayı:66 | DOI: | ISSN:

Tüketici Etnosentrizmi ve Davranış Niyetleri Arasındaki Farklılığın Belirlenmesinde Cetscale Ölçeği

AKIN MURAT,ÇİÇEK RECEP,GÜRBÜZ ESEN,İNAL MEHMET EMİN (Dergi:Ege Academic Review), 2009
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Scientific Commons | Cilt:9 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Geleneksel Uluslararasılaşma Teorisine Karşı Çıkan Yeni Bir Uluslararasılaşma Modeli Global Doğan İşletmeler

ÇİÇEK RECEP,DEMİRER ÖMÜR (Dergi:Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi), 2009
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Index Copernicus International, open access, google akademik | Cilt:1 | Sayı:16 | DOI: | ISSN:1694-528X

Müşteri Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma Niğde İli Örneği

ÇİÇEK RECEP,İsmail Can Doğan (Dergi:Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi), 2009
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:asos, ebscohost | Cilt:11 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:1302-1966

Market Markalı Ürünlere Karşı Geliştirilen Algılamaların Tercih Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi Niğde İlinde Bir Uygulama

ÇİÇEK RECEP,DEMİRER ÖMÜR,AKIN MURAT (Dergi:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi), 2009
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:ULAKBİM | Cilt:18 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

İçsel Pazarlama Anlayışı Bağlamında Kamu Sektörü Çalışanlarının Kurumsal Ağılamalarının Değerlendirilmesi: Niğde Örneği

Çiçek Recep, Akin Murat, İnal M Emin (Dergi:Mustafa Kemal Üniversitesi SBE Dergisi), 2008
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:asos | Cilt:5 | Sayı:9 | DOI: | ISSN:

Marka ve Ambalajın Satın Alma Kararlarına Etkilerine İlişkin Bir Araştırma

Çiçek Recep, Koyuncu Kadim (Dergi:Pazarlama Dünyası), 2008
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:2008 | Sayı:3 | DOI: | ISSN:

Üniversite Öğrencilerinin Kredi Kartı Kullanımlarını Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma Niğde Üniversitesi Öğrencileri Örneği

ÇİÇEK RECEP,Kemal Demirdelen (Dergi:Selçuk Üniversitesi SBMYO Dergisi), 2008
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:11 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Tedarik Zinciri Yönetiminde Üretim ve Pazarlama Fonksiyonlarının Rolü”,

Çiçek Recep, Demirer Ömür (Dergi:Pazarlama Dünyası Dergisi), 2007
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:21 | Sayı:6 | DOI: | ISSN:

İşgücü Verimlilik İlişkisi

Çiçik Recep, Demirer ömür (Dergi:standard dergisi), 2007
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:46 | Sayı:545 | DOI: | ISSN:

Dünya Pazarının Dengesi Sarsan Ülke Çin Çin Mallarının Pazarlama Bileşenleri Fiyat Mamul Tutundurma Açısından İncelenmesi

ÇİÇEK RECEP,KADİM KOYUNCU (Dergi:Selçuk Üniversitesi Karaman İİBF Dergisi), 2007
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Ebsco | Cilt:9 | Sayı:13 | DOI: | ISSN:

Elektronik Ticaretin Vergilendirilmesine İlişkin Türk Vergi Sisteminde Katma Değer Vergisi Açısından Bir Değerlendirme

ÇİÇEK RECEP,CERAN YUNUS (Dergi:Celal Bayar Üniversitesi İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi,), 2007
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:DOAJEBSCO Veri Tabanı”, “ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı" "Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS)" ve "Directory of Open Access Journals (DOAJ) Veri Tabanı", "Index Copernicus" ve "DergiPark | Cilt:14 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:1302-0064

KESEBİR, Zafer ve Recep ÇİÇEK (2006) “Taklit Mal ve Korsan Satışı ” Yıl:20, Sayı: Mart – Nisan 2006/2.

Kesebir Zafer, Çiçek Recep (Dergi:Pazarlama Dünyası Dergisi,), 2006
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:2006 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Sağlık Hizmet Sektöründe Kalite Algılanımı ve Hastanelerde Uygulanmasına İlişkin Bir Araştırma

Çiçek Recep, Kara Barış, Koyuncu Kadim (Dergi:verimlilik dergisi), 2006
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:2006 | Sayı:3 | DOI: | ISSN:

Rekabet Stratejileri ve Michael Porter in Jenerik Rekabet Stratejilerinin Pazarlama Karması 4P Elemanlarında Kullanılması

ÇİÇEK RECEP (Dergi:Verimlilik Dergisi, Milli Prodüktivite Merkezi Yayını), 2003
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:2003 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

“Uluslararası Pazarlarda Gelişmeler ve Türkiye’nin Durumu

ÇİÇEK RECEP (Dergi:Standard Dergisi,), 2003
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:42 | Sayı:504 | DOI: | ISSN:

Ticari Bankalarda Banka Hizmetlerinin Pazarlanması

ÇİÇEK RECEP (Dergi:Standart Dergisi,), 2003
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:42 | Sayı:500 | DOI: | ISSN:

Pazarlama Anlayışı ve Uygulamalarındaki Gelişmeler

ÇİÇEK RECEP (Dergi:Standart Dergisi), 2001
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:40 | Sayı:475 | DOI: | ISSN:

üniversite öğrencilerinin kredi kartı kullanımlarını değerlendirmeye yönelik bir araştırma: Niğde üniversitesi öğrencileri örneği

Recep Çiçek, Murat Akın, 2011
Bildiri Bildiri Türü:Tam metin bildiri | Cilt:2 | Sayı:

Girişimci pazarlama: Pazarlama ve girişimcilik bakış açılarını bütünleştirmeye yönelik bir düşünce

Recep ÇİÇEK, M Asıf Yoldaş, Ömür Demirer, 2009
Bildiri Bildiri Türü:Tam metin bildiri | Cilt:1 | Sayı:1

tüketici etnosentrizmi ve davranış niyetleri arasındaki farklılığın belirlenmesinde cetscale ölçeği: Niğde-Adana uygulaması

Murat Akın, Recep Çiçek, Esen gürbüz, m emin inal, 2008
Bildiri Bildiri Türü:Tam metin bildiri | Cilt:1 | Sayı:1

Tüketicilerin organik gıdalara ilişkin inançları, demoğrafik özellikleri ve bireysel değerleri arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma

Recep Çiçek, M Emin İnal, Murat Akın, Murat Toksarı, 2008
Bildiri Bildiri Türü:Tam metin bildiri | Cilt:1 | Sayı:1

İlişkiler dayalı pazarlama ve özel hastenelerde uygulanmasına yönelik bir araştırma

Zafer Kesebir, Recep Çiçek, 2002
Bildiri Bildiri Türü:Tam metin bildiri | Cilt:1 | Sayı:1

Güncel İşletmecilik Konuları

Ceran. Yunus, Çiçek. Recep, altan. Mikail, osman barak, çetin bektaş, ali köseoğlu, 2008
Kitap Kitap Türü:Bilimsel Kitap | ISBN:9789755948061

Güncel İşletmecilik Konuları

yunus. ceran, deran. ali, bulut. erol, alagöz, ali, aytekin fırat, recep çiçek, ömür demirer, hüseyin ceylan, ali koöseoğlu, ramazan aslan, 2008
Kitap Kitap Türü:Bilimsel Kitap | ISBN:9789755948061

  • image
    DİĞER 2007 - 2009

    Proje Konumu:Yönetici

    Niğde İlinde Süt Sığırcılığı İşletmelerinini Ekonomik Analizi ve Stün Pazara Arzı

    Proje Konusu:Süt Sığırcılığı İşletmelerinini Ekonomik Analizi


  • image
    Yüksek Lisans 2014   MURAT GÜRÜN   Tamamlandı

    Termal turizm işletmelerine gelen ziyaretçilerin tatmin düzeylerinin destinasyon sadakati üzerindeki etkisi: Niğde Çiftehan Kaplıcaları'nda bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   MEHMET MÜRÜTSOY   Tamamlandı

    İnternet tüketicisinin satın alma davranışlarının incelenmesi üzerine bir araştırma.

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   MEHMET BEŞER   Devam Ediyor

    TÜKETİCİ ELEKTRONİĞİ ÜRÜNLERİNİN İNTERNET ÜZERİNDEN PAZARLANMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   MEHMET ALİ YALÇIN   Devam Ediyor

    ULAŞTIRMA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   YUSUF İNCİ   Devam Ediyor

    Pazarlama Bileşenleri ve Rekabet Boyutları Açısından Niğde ve Çevresindeki Süt ve Süt Ürünleri İşletmelerinin İncelenmesine İlişkin Bir Araştırma

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   KEMAL DEMİRDELEN   Devam Ediyor

    KREDİ KARTI KULLANIMINA YÖNELİK TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE NİYETLERİ: UYGULAMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2012   VOLKAN ÇETİNER   Tamamlandı

    Müşteri sadakati oluşturmada müşteri ilişkileri yönetiminin etkisi ve önemi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2012   LATİF GÜNGÖR   Tamamlandı

    Mobil iletişim hizmetlerinde sunulan yenilikler ve bu yeniliklere ilişkin tüketici ilgisi: Niğde örneği

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2012   SEDA ÇAĞMA   Tamamlandı

    Türk otomotiv sanayisinin Avrupa Birliği'nde bilinirliği ve rekabet edebilirliği: Otomotiv yan sanayi üzerine bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2010   HASAN HÜSEYİN ARISOY   Tamamlandı

    İşletme performansının ve website kullanımının pazar odaklılığa etkisi: KOBİ`lere yönelik bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2009   TANSEL TOKMAK   Tamamlandı

    Niğde ilinde süt sığırcılığı işletmelerinin ekonomik analizi ve sütün pazara arzı

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2007   KADİM KOYUNCU   Tamamlandı

    Marka ve ambalajın tüketici satın alma davranışları üzerine etkisi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı



  • Adres:Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Merkez Yerleşke 51240 NİĞDE
  • Tel:0 388 225 2056
  • Email: