GÜZ YARIYILI | | BAHAR YARIYILI |
DERS KODU | DERS ADI | T | P | AKTS | DERS KODU | DERS ADI | T | P | AKTS |
EBE8001 | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği | 3 | 0 | 8 | FBO6002 | Seminer | 0 | 2 | 6 |
FBO6003 | Özel Konular I | 5 | 0 | 2 | FBO6004 | Özel Konular II | 5 | 0 | 2 |
FBO6005 | Tez Çalışması (Tez Önerisi) | 0 | 0 | 2 | FBO6006 | Tez Çalışması (Tez Önerisi) | 0 | 0 | 2 |
FBO6007 | Seminer* | 0 | 2 | 6 | FBO6008 | Tez Çalışması | 0 | 1 | 30 |
FBO6009 | Tez Çalışması | 0 | 1 | 30 | FBO6102 | Nitel Analiz | 3 | 0 | 8 |
FBO6101 | Kavram Değişimi | 3 | 0 | 8 | FBO6104 | Fen Eğitiminde Araştırmalar | 3 | 0 | 8 |
FBO6103 | Fen Bilimlerinin Doğası | 3 | 0 | 8 | FBO6106 | Çevre Sorunları ve Eğitimi | 3 | 0 | 8 |
FBO6105 | Nicel Analiz | 3 | 0 | 8 | FBO6108 | Geçiş Metal Kompleksleri | 3 | 0 | 8 |
FBO6107 | İleri Kimya-I | 3 | 0 | 8 | FBO6112 | İleri Kimya-II | 3 | 0 | 8 |
FBO6109 | Kimyasal Çevre Kirliliği | 3 | 0 | 8 | FBO6116 | 4MAT Öğretim Modeli | 3 | 0 | 8 |
FBO6111 | İleri İnorganik Kimya | 3 | 0 | 8 | FBO6118 | Fen ve Teknoloji Programı | 3 | 0 | 8 |
FBO6119 | Fen-Teknoloji-Toplum Etkileşimi | 3 | 0 | 8 | FBO6120 | Etkinlik Temelli Fen Öğretimi | 3 | 0 | 8 |
FBO6121 | Yapılandırmacı Öğretim Modeli | 3 | 0 | 8 | FBO6122 | Fizikte Kavram Yanılgıları | 3 | 0 | 8 |
FBO6123 | Proje Tabanlı Fen Eğitimi | 3 | 0 | 8 | FBO6124 | Bilimsel Süreç Becerileri | 3 | 0 | 8 |
FBO6125 | Alternatif Ölçme-Değerlendirme Teknikleri | 3 | 0 | 8 | FBO6126 | Fen Bilimleri ve Epistemoloji | 3 | 0 | 8 |
FBO6127 | Doğa Olaylarında Fizik | 3 | 0 | 8 | FBO6128 | Bilgisayar Destekli Fen Eğitimi | 3 | 0 | 8 |
FBO6129 | Didaktiğin Temelleri | 3 | 0 | 8 | FBO6130 | Fen Eğitiminde Yeni Eğilimler | 3 | 0 | 8 |
FBO6131 | Fen Eğitiminde Aktif Öğrenme | 3 | 0 | 8 | FBO6132 | Test Geliştirme Teknikleri | 3 | 0 | 8 |
FBO6133 | Fen Deneyleri Tasarlama | 3 | 0 | 8 | FBO6134 | Kimya Kavramları Eğitimi | 3 | 0 | 8 |
FBO6135 | Sınıf İçi İletişim | 3 | 0 | 8 | FBO6136 | Eğitimde Paradigma Değişimleri | 3 | 0 | 8 |
FBO6137 | Fen Programları Tarihi | 3 | 0 | 8 | FBO6138 | Prakseolojik Yaklaşımlar | 3 | 0 | 8 |
FBO6139 | Fizik Öğretim Materyalleri | 3 | 0 | 8 | FBO6140 | Fizik Tarihi | 3 | 0 | 8 |
FBO6141 | Fen Eğitiminde Program Geliştirme | 3 | 0 | 8 | FBO6142 | Fen Eğitiminde Program Değerlendirme | 3 | 0 | 8 |
FBO6143 | Disiplinler Arası Fen Programı | 3 | 0 | 8 | FBO6144 | Çoklu Zeka Uygulamaları | 3 | 0 | 8 |
FBO6145 | Okul Öncesinde Fen Eğitimi | 3 | 0 | 8 | FBO6146 | Okul Dışında Fen Eğitimi | 3 | 0 | 8 |
FBO6147 | Araştırmaların Eleştirisi ve Analizi | 3 | 0 | 8 | FBO6148 | Sorgulayıcı Öğretim Metodları | 3 | 0 | 8 |
FBO6149 | Öğretim Teknolojilerinde Araştırma ve Raporlaştırma | 3 | 0 | 8 | FBO6150 | Teknoloji Destekli Fen Öğretimi | 3 | 0 | 8 |
FBO6151 | Çevrimiçi Öğrenme | 3 | 0 | 8 | FBO6152 | Eğitsel Amaçlı Web Sayfası Tasarımı | 3 | 0 | 8 |
FBO6153 | STEM ve Öğretim Teknolojileri | 3 | 0 | 8 | FBO6154 | Uzaktan Eğitimde Güncel Yaklaşımlar | 3 | 0 | 8 |
FBO6155 | Fen Eğitiminde Yapay Zekâ Uygulamaları | 3 | 0 | 8 | FBO6156 | Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular | 3 | 0 | 8 |
FBO6157 | Disiplinlerarası Yaklaşımla Fen Eğitimi | 3 | 0 | 8 | | FBO6158 | Fen Eğitiminde Karma Araştırmalar | 3 | 0 | 8 |