| 1 | Kalitenin tanımlanması, kalitenin tarihi gelişim süreci | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 2 | Toplam kalite yönetiminin tanımlanması ve ilgili kavramlar | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 3 | Toplam kalite yönetim sistemi ve Toplam kalite yönetimine duyulan ihtiyaç | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 4 | Toplam kalite yönetiminin temel öğeleri | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 5 | Toplam kalite yönetimini etkileyen temel faktörler | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 6 | Toplam kalite yönetiminin organizasyon yapısı, uygulanması ve yararlanılan temel araçlar | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 7 | Toplam kalite anlayışı ve kalite maliyetleri | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 8 | Toplam kalite anlayışı ve kalite maliyetleri | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 9 | Toplam kalite yönetiminde Deming felsefesini oluşturan 14 ilke ve bu ilkelerin klasik şirket ilkeleriyle karşılaştırılması | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 10 | Toplam kalite anlayışında insan faktörü | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 11 | Sürdürülebilir kalite algısı | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 12 | Personelin eğitimi ve geliştirilmesi | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 13 | Toplam kalite yönetiminde insanı örgüte bağlama ve geliştirme yöntemleri | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 14 | Dünyada ve Türkiye’de toplam kalite yönetimi uygulamaları | Öğretim Elemanı Ders Notları |