BAF4035 / HİZMET PAZARLAMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
14231           
2               
3    2          
4  2            
5  2            
6   42          
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

BAF4035 / HİZMET PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenci hizmet pazarlamasının ilişkin kavram ve olguları açıklar
2Hizmet pazarlaması karmasını analiz eder ve oluşturur
3Hizmet kalitesi, müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti kavramlarını sentez ederek, uygulamaya yönelik öneriler sunar
4Hizmet sektöründe ürün kavramını kavrar, çeşitli sektörler için hizmet tasarımını oluşturur
5Hizmet sektöründe arz ve talep yönetimi konularında analizler yapar ve hizmet pazarlama stratejilerini oluşturur