BAF4035 / HİZMET PAZARLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dersin amacı ve hizmet pazarlaması / hizmet kalitesi araştırmaları hakkında bilgi verilmesiİçöz, Orhan. Hizmet Pazarlaması, Bursa, Ekin Kitabevi 1-27
2hizmet ekonomisiİçöz, Orhan. Hizmet Pazarlaması, Bursa, Ekin Kitabevi 27-42
3Hizmetlerde genişletilmiş ürün kavramıİçöz, Orhan. Hizmet Pazarlaması, Bursa, Ekin Kitabevi 42-55
4Mükemmel hizmet sunan işletme özellikleriİçöz, Orhan. Hizmet Pazarlaması, Bursa, Ekin Kitabevi 66-80
5Hizmetlerin fiyatlanmasıİçöz, Orhan. Hizmet Pazarlaması, Bursa, Ekin Kitabevi 80-99
6Hizmetlerin dağıtılmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 53-65
7Hizmetlerin tutundurulmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 80-95
8Ara sınav 
9Hizmet pazarlaması ve insan kaynağıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 103-113
10Hizmet kalitesiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 149-155
11Hizmet pazarlamasında personel müşteri ve fiziksel kanıtlarÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 159-175
12Uluslararası hizmet pazarlamasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 175-190
13Hizmet sektöründe müşteri elde tutma, ilişkisel pazarlamaÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 193-210
14Hizmet sektöründe müşteri elde tutma, ilişkisel pazarlama (devam)Öztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 193-210