NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / BANKACILIK VE SİGORTACILIK / BAN2020 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1               
2               
3               
4               
5               
6               
7               
8               
933333          
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / BANKACILIK VE SİGORTACILIK / BAN2020 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1 Temel müşteri ilişkileri kavram ve süreçlerini tanımlayabilir
2 Müşteri ilişkileri yönetimi bağlamında yer alan örnek olayları yorumlayabilir
3Müşteri ilişkilerinin planlama ve uygulama sürecini açıklayabilir
4Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi geri kazanma programlarını kavrayabilir
5Öğrenciler, sürdürülebilirliğin CRM süreçlerine etkisini kavrayabileceklerdir.