BAN2020 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal yapısını bilmesi
2Yeni ekonomik yapı ile pazarlama anlayışları arasındaki ilişkiyi kavraması
3Geleneksel pazarlamadan modern pazarlama geçiş sürecinde müşteri ilişkileri yönetiminin önemini anlaması
4Müşteri ilişkileri yönetiminde müşterinin yerini ve önemini kavraması
5Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilmesi
6İşletmelerin müşteri ilişkileri yönetimine geçiş sürecini anlaması
7Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilinmesi
8Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını bilmesi
9Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulama aşamalarını bilinmesi
10Müşteri ilişkileri yönetim modellerini bilinmesi
11Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasında tepe yöneticilerinin rollerini ve sorumlulukları bilinmesi
12Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi ve bilgi paylaşımını bilinmesi
13Bilgi paylaşımının temel ilkelerini bilinmesi
14Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi paylaşımı için gerekli koşulları bilinmesi
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler