BTO2004 / ÖĞRETİM TASARIMI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1             
2          
3           
4             
5            
6            
7            
8             
9             
10             
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

BTO2004 / ÖĞRETİM TASARIMI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğretim tasarımı, program geliştirme ve materyal geliştirme kavramlarını karşılaştırır.
2Öğretim tasarımı sürecini açıklar ve küçük çapta uygular.
3İhtiyaç analizinin öğretim sürecindeki temel görevini ve nasıl gerçekleştirildiğini tanımlar. İhtiyaç analizi uygular.
4Öğretim amaçlarını sınıflar ve yazar.
5İş/görev analizi kavramını açıklar ve uygular.
6Öğrencilerin bireysel özelliklerini göz önünde bulundurarak farklı öğretim metotlarını seçer.
7İçerik geliştirme ilkelerini açıklar ve uygular.
8Öğretim tasarımı sürecinde başvurulan değerlendirme kavramını ve değerlendirme türlerini açıklar.
9Program öğelerini (hedef, içerik, öğrenme-öğretme, değerlendirme) ayırt eder.
10Öğretim tasarımı modellerinin öğretim tasarımı sürecini nasıl idame ettiğinin farkında olur.