1 | Öğretim tasarımı, program geliştirme ve materyal geliştirme kavramlarını karşılaştırır. |
2 | Öğretim tasarımı sürecini açıklar ve küçük çapta uygular. |
3 | İhtiyaç analizinin öğretim sürecindeki temel görevini ve nasıl gerçekleştirildiğini tanımlar. İhtiyaç analizi uygular. |
4 | Öğretim amaçlarını sınıflar ve yazar. |
5 | İş/görev analizi kavramını açıklar ve uygular. |
6 | Öğrencilerin bireysel özelliklerini göz önünde bulundurarak farklı öğretim metotlarını seçer. |
7 | İçerik geliştirme ilkelerini açıklar ve uygular. |
8 | Öğretim tasarımı sürecinde başvurulan değerlendirme kavramını ve değerlendirme türlerini açıklar. |
9 | Program öğelerini (hedef, içerik, öğrenme-öğretme, değerlendirme) ayırt eder. |
10 | Öğretim tasarımı modellerinin öğretim tasarımı sürecini nasıl idame ettiğinin farkında olur. |