| 1 | Okumaya ve örneklerle okuma amaçlarına giriş | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 2 | Süreç olarak okuma, amaç olarak okuma, okuma stratejileri | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 3 | Okuma parçaları çeşitleri, okumayı ölçme, gerçek sınıf ortamlarından alınmış etkili okuma öğretimi örnekleri | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 4 | Yazmanın amaçları, yazmayı tanımlama | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 5 | Ara Sınav | |
| 6 | Yazma yaklaşımları, yazma stratejileri, yazmayı ölçme | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 7 | Gerçek sınıf ortamlarından alınmış etkili yazma öğretimi örnekleri ve tartışma | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 8 | Dinleme ve konuşmayı tanıma ve dinleme ve konuşma stratejileri | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 9 | Dinleme ve konuşmayı tanıma ve dinleme ve konuşma stratejileri | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 10 | Dinleme ve konuşmaya yönelik otantik görevler. Gerçek sınıf ortamlarından alınmış etkili öğretim örnekleri | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 11 | Dört beceri öğretimi üzerine mikro öğretim | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 12 | Dört beceri öğretimi üzerine mikro öğretim | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 13 | Dört beceri öğretimi üzerine mikro öğretim | Kaynakçada belirtilen eserler |
| 14 | Genel Sınav | |