ENG3021 / SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Sınıf içi değerlendirmeye giriş1-2
2Biçimlendirici değerlendirmeyi tanımlama 1-2
3Biçimlendirici değerlendirmeyi tanımlama 1-2
4Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarını planlama, geliştirme ve uygulama Öğretim ve öğrenmeye yönelik biçimlendirici dönüt1-2
5Formal ve Enformal Biçimlendirici değerlendirme1-2
6Formal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Geleneksel yaklaşımlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar1-2
7Formal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Geleneksel yaklaşımlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar1-2
8Formal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Geleneksel yaklaşımlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar1-2
9Formal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Geleneksel yaklaşımlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar1-2
10Formal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Geleneksel yaklaşımlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar1-2
11Formal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Geleneksel yaklaşımlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar1-2
12Enformal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Sınıf içi etkileşim ve biçimlendirici değerlendirme1-2
13Enformal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Sınıf içi etkileşim ve biçimlendirici değerlendirme1-2
14Enformal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Sınıf içi etkileşim ve biçimlendirici değerlendirme1-2
15Enformal biçimlendirici değerlendirme uygulamaları Sınıf içi etkileşim ve biçimlendirici değerlendirme1-2