Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
EYO6112 / EĞİTİMSEL AYRIŞMA
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı
PÇ
DÖÇ1
DÖÇ2
DÖÇ3
DÖÇ4
DÖÇ5
DÖÇ6
DÖÇ7
DÖÇ8
DÖÇ9
DÖÇ10
DÖÇ11
DÖÇ12
DÖÇ13
DÖÇ14
DÖÇ15
1
2
3
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
6
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
7
8
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek
EYO6112 / EĞİTİMSEL AYRIŞMA
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Eğitimsel ayrışma kavramını toplumsal temelleri ile birlikte tanıyabilir
2
Eğitimsel ayrışma ve toplumsal işbölümü arasındaki ilişkiyi kavrayabilir.
3
Eğitimsel ayrışmaya yönelik “Meritokratik” açıklamaları tanıyabilir
4
Eğitimsel ayrışmaya yönelik İnsan Sermayesi Kuramı tarafından getirilen açıklamaları tanıyabilir
5
Eğitimsel ayrışmaya yönelik Weberci açıklamaları tanıyabilir
6
Eğitimsel ayrışmaya yönelik çatışmacı yaklaşımları ve argümanlarını bilir.
7
Dünyada eğitimsel ayrışmaya yönelik genel siyasa eğilimlerini tanıyabilir
8
Türkiye’deki eğitimsel ayrışmaya yönelik genel siyasa eğilimleri tanıyabilir
9
Eğitim yönetimi bağlamında eğitimsel ayrışmayı değerlendirebillir
10
Eğitimsel ayrışmayı belirli kriterler açısından eleştirebilir.
Loading…