Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
EYO6125 / SINIF YÖNETİMİNDE TEKNOLOJİK MATERYAL KULLANMA İLKELERİ
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
• Eğitim teknolojilerine ilişkin bilgi birikimi sağlamak, • Eğitim teknolojilerinin sınıf yönetimine ve öğretime olan katkılarını kavratmak, • Sınıf yönetiminde dijital öğretim materyali seçme ilkelerini kavratmak, • Sınıf yönetiminde dijital öğretim materyali seçim ve kullanımına ilişkin modelleri kavratmak, • Dijital öğretim araçlarının seçiminde ve sınıf içi kullanımında değerlendirmeler yapabilecek bir bakış açısı kazandırmak, • Sınıf yönetiminde dijital öğretim araçlarından etkili biçimde faydalanabilecek yeterlikte bilgi birikimi kazandırmak
Dersin Kısa İçeriği
A. Eğitim teknolojisi ve öğretime katkıları B. Sınıf yönetiminde dijital öğretim materyali seçme ve kullanma ilke ve modelleri C. Teknolojik Pedagojik ve İçerik Bilgisi Modeli (TPACK) D. Teknoloji Bütünleştirme Planlama Döngüsü Modeli (TIPC) E. İkame, İyileştirme, Uyarlama ve Yeniden Tanımlama Modeli (SAMR) F. Teknoloji Bütünleştirme Planlama Modeli (TIP Model) G. Teknoloji Bütünleştirme Matrisi (TIM) H. PICRAT Modeli
Önkoşullar
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
Eğitim teknolojilerinin sınıf yönetimindeki kullanımlarını kavrayabilmek.
2
Eğitim teknolojilerinin farklı öğretim yöntemlerindeki kullanımlarını kavrayabilmek.
3
Öğretim süreçlerinde uygun eğitim teknolojilerini seçebilmek.
4
Eğitim teknolojilerinin kullanım yöntemlerini eğitim teknolojisi ile eğitimi bütünleştirme modelleri temelinde değerlendirebilme.
5
Öğretim süreçlerinde uygun eğitim teknolojilerini etkili ve yaratıcı biçimlerde kullanabilmek.
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi