1 | Eğitim programları | Doğan, 1997 |
2 | Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı | Yıldırım, 1996 |
3 | Disiplinlerarası Öğretim Stratejileri: Bağlamsal Strateji ve Örnekleri | Demirel ve Coşkun, 2010 |
4 | Disiplinlerarası Öğretim Stratejileri: Kavramsal Strateji ve Örnekleri | Demirel ve Coşkun, 2010 |
5 | Disiplinlerarası Öğretim Stratejileri: Problem Merkezli Strateji ve Örnekleri | Demirel ve Coşkun, 2010 |
6 | Disiplinlerarası Öğretim Modelleri: Bağlı Model ve Örnekleri | Demirel ve Coşkun, 2010 |
7 | Disiplinlerarası Öğretim Modelleri: Paylaşımlı Model ve Örnekleri | Demirel ve Coşkun, 2010 |
8 | Disiplinlerarası Öğretim Modelleri: Ortaklı Model ve Örnekleri | Demirel ve Coşkun, 2010 |
9 | Piaget?in Disiplinlerarası Modeli | Taşdemir ve Taşdemir, 2011; Turna, Bolat, ve Keskin, 2012 |
10 | Disiplinlerarası Öğretimin Avantajları-Dezavantajları | Kıray, 2010 |
11 | Disiplinlerarası Öğretim için Program Geliştirme | Yıldırım, 1996 |
12 | Projeye dayalı öğretim-öğrenmeyle desteklenen Disiplinlerarası Öğretim | Diker Coşkun ve Demirel, 2009; Kaptan ve Aydın; Kurak, 2009; Saracaloğlu, Özyılmaz Akamca ve Yeşildere; Yıldız, 2005 |
13 | Çoklu zekâ kuramı ve disiplinlerarası yaklaşım | Demirel, Tuncel, Demirhan ve Demir, 2008; |
14 | İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi | Taşdemir ve Taşdemir, 2011 |