FBO6143 / DİSİPLİNLER ARASI FEN PROGRAMI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Eğitim programlarıDoğan, 1997
2Disiplinlerarası Öğretim YaklaşımıYıldırım, 1996
3Disiplinlerarası Öğretim Stratejileri: Bağlamsal Strateji ve ÖrnekleriDemirel ve Coşkun, 2010
4Disiplinlerarası Öğretim Stratejileri: Kavramsal Strateji ve ÖrnekleriDemirel ve Coşkun, 2010
5Disiplinlerarası Öğretim Stratejileri: Problem Merkezli Strateji ve ÖrnekleriDemirel ve Coşkun, 2010
6Disiplinlerarası Öğretim Modelleri: Bağlı Model ve ÖrnekleriDemirel ve Coşkun, 2010
7Disiplinlerarası Öğretim Modelleri: Paylaşımlı Model ve ÖrnekleriDemirel ve Coşkun, 2010
8Disiplinlerarası Öğretim Modelleri: Ortaklı Model ve ÖrnekleriDemirel ve Coşkun, 2010
9Piaget?in Disiplinlerarası ModeliTaşdemir ve Taşdemir, 2011; Turna, Bolat, ve Keskin, 2012
10Disiplinlerarası Öğretimin Avantajları-DezavantajlarıKıray, 2010
11Disiplinlerarası Öğretim için Program GeliştirmeYıldırım, 1996
12Projeye dayalı öğretim-öğrenmeyle desteklenen Disiplinlerarası ÖğretimDiker Coşkun ve Demirel, 2009; Kaptan ve Aydın; Kurak, 2009; Saracaloğlu, Özyılmaz Akamca ve Yeşildere; Yıldız, 2005
13Çoklu zekâ kuramı ve disiplinlerarası yaklaşımDemirel, Tuncel, Demirhan ve Demir, 2008;
14İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesiTaşdemir ve Taşdemir, 2011