FBO6143 / DİSİPLİNLER ARASI FEN PROGRAMI

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Doğan, H. (1997). Eğitimde Program ve Öğretim Tasarımı. Önder Matbaacılık: Ankara, s. 1-48.


 
DERS NOTLARI 
1Kaptan ve Aydın; Projeye Dayalı Öğrenme. xa.yimg.com/kq/groups/23283117/1268132084/name/PTÖ.ppt


 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Yıldırım, A. (1996). Disiplinlerarası öğretim kavramı ve programlar açısından doğurduğu sonuçlar. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12, 89-94.
2Demirel, Ö., Tuncel, İ., Demirhan, C. ve Demir, K. (2008). Çoklu zekâ kuramı ile disiplinlerarası yaklaşımı temel alan uygulamalara ilişkin öğretmen-öğrenci görüşleri. Eğitim ve Bilim, 33 (147), 14-25.
3Diker Coşkun, Y. ve Demirel, M. (2009). Proje tabanlı öğrenme ile desteklenen disiplinlerarası öğretim yaklaşımına ilişkin bir durum çalışması. http://www.eab.org.tr/eab/oc/egtconf/pdfkitap/pdf/571.pdf
4Taşdemir, M. ve Taşdemir, A. (2011). İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1), 217-232.
5Demirel, M. ve Coşkun, Y. D. (2010). Case Study on Interdisciplinary Teaching Approach Supported by Project Based Learning. The International Journal of Research in Teacher Education, 2(3):28-53.
6Yıldız, N. N. (2005). Özel Tevfik Fikret Okullarının proje tabanlı öğrenme modeli uygulamaları örneği. http://okulweb.meb.gov.tr/58/01/361148/projetabanliogrenme/14.html
7Saracaloğlu, A. S., Özyılmaz Akamca, G. ve Yeşildere, S. (). İlköğretimde proje tabanlı öğrenmenin yeri. http://obi.bilkent.edu.tr/proje/projetab2.pdf
8Kurak, D. (2009). İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin yaptığı proje çalışmalarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Çukurova Üniversitesi.
9Kıray, S. A. (2010). İlköğretim ikinci kademede uygulanan fen ve matematik entegrasyonunun etkililiği. Yayınlanmamış doktora tez. Hacettepe Üniversitesi, Ankara.
10Turna, Ö., Bolat, M. ve Keskin, S. (2012). Disiplinlerarası yaklaşım: Müzik, fizik, matematik örneği. http://kongre.nigde.edu.tr/xufbmek/dosyalar/tam_metin/pdf/2292-28_05_2012-12_44_31.pdf