1 | Yıldırım, A. (1996). Disiplinlerarası öğretim kavramı ve programlar açısından doğurduğu sonuçlar. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12, 89-94. |
2 | Demirel, Ö., Tuncel, İ., Demirhan, C. ve Demir, K. (2008). Çoklu zekâ kuramı ile disiplinlerarası yaklaşımı temel alan uygulamalara ilişkin öğretmen-öğrenci görüşleri. Eğitim ve Bilim, 33 (147), 14-25. |
3 | Diker Coşkun, Y. ve Demirel, M. (2009). Proje tabanlı öğrenme ile desteklenen disiplinlerarası öğretim yaklaşımına ilişkin bir durum çalışması. http://www.eab.org.tr/eab/oc/egtconf/pdfkitap/pdf/571.pdf |
4 | Taşdemir, M. ve Taşdemir, A. (2011). İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1), 217-232. |
5 | Demirel, M. ve Coşkun, Y. D. (2010). Case Study on Interdisciplinary Teaching Approach Supported by Project Based Learning. The International Journal of Research in Teacher Education, 2(3):28-53. |
6 | Yıldız, N. N. (2005). Özel Tevfik Fikret Okullarının proje tabanlı öğrenme modeli uygulamaları örneği. http://okulweb.meb.gov.tr/58/01/361148/projetabanliogrenme/14.html |
7 | Saracaloğlu, A. S., Özyılmaz Akamca, G. ve Yeşildere, S. (). İlköğretimde proje tabanlı öğrenmenin yeri. http://obi.bilkent.edu.tr/proje/projetab2.pdf |
8 | Kurak, D. (2009). İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin yaptığı proje çalışmalarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Çukurova Üniversitesi. |
9 | Kıray, S. A. (2010). İlköğretim ikinci kademede uygulanan fen ve matematik entegrasyonunun etkililiği. Yayınlanmamış doktora tez. Hacettepe Üniversitesi, Ankara. |
10 | Turna, Ö., Bolat, M. ve Keskin, S. (2012). Disiplinlerarası yaklaşım: Müzik, fizik, matematik örneği. http://kongre.nigde.edu.tr/xufbmek/dosyalar/tam_metin/pdf/2292-28_05_2012-12_44_31.pdf |