1 | Çelik ve ark. (2005). Aktif Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Derleme Çalışması. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (11), 155-185. |
2 | Gençtürk ve Türkmen (2007). İlköğretim 4. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Sorgulama Yöntemi ve Etkinliği Üzerine Bir Çalışma. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27 (1), 277-292. |
3 | Tümay ve Köseoğlu (2010). Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme. GÜ Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 859-876 |
4 | Demirbaş ve Yağbasan (2005). Türkiye'deki Ortaöğretim Kurumlarında Uygulanan Fen Öğretim Programlarının Analizi: Modern Fen Öğretim Programı Uygulamaları. G.Ü Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi.6(2): 33-51. |
5 | Ünsal (2004).Türkiye'de Son Yıllardaki Fen Müfredatı Geliştirme Çabaları: 1992 ve 2000 Fen Müfredatlarının Genel Görünümü", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 7, 53?67. |
6 | Afacan ve Nuhoğlu (2008). Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS-R (1999) Soruları ile LGS (1999) Sorularının Karşılaştırmalı Analizi.Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1), 31-43. |
7 | Baysen, E. (2006). Öğretmenlerin Sınıfta Sordukları Sorular ile Öğrencilerin Bu Sorulara Verdikleri Cevapların Düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 14 (1). 21-28. |
8 | Beerer, K. ve Bodzin, A. M. (2005). Promoting Inquiry-Based Science Instruction: The Validation of the Science Teacher Inquiry Rubric (STIR). 2004 AETS Toplantısı'nda Sunulan Bildiri. Nasville, TN, 8-11 Ocak 2005. |