1 | Ögˆretim teknolojilerinin ögˆretim sürecindeki yeri ve kullanımı | 1 |
2 | uygun teknoloji planlamasının yapıl- ması ve yürütülmesi | 1 |
3 | ögˆretim materyalinin seçimi, materyallerin tasarım ve gelis¸tirme ilkeleri, | 1 |
4 | tasarım ögˆeleri, ders materyali gelis¸tirme | |
5 | ögˆretim teknolojileri yoluyla iki ve üç boyutlu materyaller gelis¸tirilmesi | 1 |
6 | teknolojik pedagojik alan bilgisi | |
7 | alana özgü teknolojik araç-gereçler ve materyaller (simülasyonlar, animasyonlar, sanal sınıf ve laboratuvar ortamları) | |
8 | fen egitiminde kullanılabilecek diger bilisim teknolojileri (web 2.0 araçları, mobil uygulamalar, ögˆrenci yanıtlama sistemleri, ögˆrenme yönetim sistemleri, artırılmıs¸ gerçeklik uygulamaları, ölçme ve degˆerlendirme araçları vb. | 1 |
9 | fen egitiminde kullanılabilecek diger bilisim teknolojileri (web 2.0 araçları, mobil uygulamalar, ögˆrenci yanıtlama sistemleri, ögˆrenme yönetim sistemleri, artırılmıs¸ gerçeklik uygulamaları, ölçme ve degerlendirme araçları vb. | 1 |
10 | fen egitiminde kullanılabilecek diger bilisim teknolojileri (web 2.0 araçları, mobil uygulamalar, ögˆrenci yanıtlama sistemleri, ögˆrenme yönetim sistemleri, artırılmıs¸ gerçeklik uygulamaları, ölçme ve degerlendirme araçları vb. | |
11 | teknolojinin entegre edildigˆi sınıf ortamları | 1 |
12 | etkiles¸imli tahta ve egˆitim portalları | 1 |
13 | fen ögˆretiminde alana özgü bilis¸im teknolojilerini kullanma ve gelis¸tirme. | 1 |
14 | tüm yılın tekrarı ve değerlendirilmesi | |