GRF2001 / GRAFİK TASARIM PROJE I

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1             
2             
3            
4            
5            
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

GRF2001 / GRAFİK TASARIM PROJE I
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Sanat, tasarım bilgilerini öğrenir ve öğrendiklerini grafik alanında kullanabilir,
2Tasarım problemlerini çözme, değerlendirme, tasarım sürecini planlayabilme ve yönetme yetisini, becerisine sahip olur,
3İki ve üç boyutlu düşünebilme ve ifadelendirme becerisi kazanır,
4Bir düşünceyi, bir kavramı veya bir olguyu görsel yolla yaratıcı biçimde ifade etme becerisini kazanır,
5Soyut ve somut kavramları yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilme becerisini kazanır,