HIR3018 / AJANS YÖNETİMİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1GÜRÜZ, Demet (1995), Halkla İlişkiler ve Reklam Ajansları İşletmeciliği ve Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi.
2 AKTUĞLU, Işıl Karpat , Aysen Temel Eğinli, Sema Misci (2007), Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklam Veren İlişkileri, Nobel Yayın Dağıtım.
3KARAKUŞ, Ceren (2010), Kurumsal İletişim Yönetiminde Halkla İlişkiler Ajanslarının Yeri.
4ARSLAN, Müge (2002), Reklam Ajansı Seçiminde Kullanılan Kriterler ve Yeni Eğilimler: Kavramsal Bir İrdeleme. Ege Üniversitesi İktisat Fakültesi ve Yönetim Yayını.
5YAYLACI, Gaye Özdemir 1999), Reklamda Stratejilerle Yönetim, Alfa Yayınları.
6ÇAMDERELİ, Mete (2000), Halkla İlişkiler, Çizgi Yayınları.
7BABACAN, Muazzez (2008), Nedir Bu Reklam, Beta Yayınları.