Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
HIR4039 / SİNEMADA REKLAM
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Sinema mecrasında yapılan reklamları tanıtmak ve stratejilerini, özelliklerini, ürün yerleştirme konusunu öğretmek.
Dersin Kısa İçeriği
Sinema salonları insanların kendi iradeleriyle bir filmi seçip izlemek için gittikleri bir yer olduğundan, film öncesinde ve arasında oynatılan reklamların etki düzeyleri fark teşkil etmektedir. Televizyonda, internet sitesinde reklamları izlemek zorunda olmayan bireyler sinema salonunda istemeseler bile reklamlara maruz kalmaktadır. Bu durum reklamverenler açısından sinemanın önemlibir reklam mecrası olduğunu kanıtlamaktadır. Sinemada reklam dersi kapsamında sinema salonlarında film öncesi oynatılan reklamların özellikleri, hedef kitleleri, stratejileri tartışılarak, ayrıca eşik altı mesaj iletimi çerçevesinde film içerisinde ürün yerleştirme konusu örnekler üzerinden ayrıntılı olarak ele alınmaktadır. Ayrıca sürdürülebilirlik konusunda yapılan reklam çalışmaları incelencektir.
Dersin Önkoşulu
Radyo ve Televizyonda Reklam Teknikleri dersini almış ve başarmış olmak