HIR4039 / SİNEMADA REKLAM

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Deniz Zeren vd. (2014), Ürün Yerleştirme, Karahan Kitabevi, Adana
2Emet Gürel vd. (2015), Ürün Yerleştirme, Nobel, Ankara
3Murat Toprak (2012), Filmin Dili Kurgu, Kalkedon Yayıncılık, İstanbul
4Selin Tüzün Ateşalp vd. (2014), Ürün Yerleştirme ve Editoryal İçerik ile İlgili Artan Kaygılar: Türkiye’de Televizyon Draması Sektörü Örneği, Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 21, ss.51-78
5Elden, Müge. (2016), Reklamcılık İletişim Dizisi 1: Reklam ve Reklamcılık, 4. Baskı. İstanbul: Say Yayınları.
6Peltekoğlu, F. B. (2019). Kavram ve Kuramlarıyla Reklam. 2. Baskı. Beta Basım Yayım Dağıtım.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1https://www.marketingturkiye.com.tr/soylesiler/urun-yerlestirme-trendleri/
2https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/850408
3http://www.ajindex.com/dosyalar/makale/acarindex-1423868856.pdf
4https://www.researchgate.net/publication/303843301_Pazarlama_Iletisimi_Araci_Olarak_Urun_Yerlestirme_Kavramsal_Bir_Cerceve
5https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/510757#:~:text=%C3%9CR%C3%9CN%20YERLE%C5%9ET%C4%B0RME%20KAVRAMI&text=%C3%9Cr%C3%BCn%20yerle%C5%9Ftirme%2C%20izleyicilerin%20inan%C3%A7%20ve,yap%C4%B1t%C4%B1%20i%C3%A7ine%20planl%C4%B1%20%C3%BCr%C3%BCn%20giri%C5%9Fleridir.
6https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1460711
7https://pdf.trdizin.gov.tr/pdf/MWFOdk5SQnFlVW5UNVcxemtqMmw0ZzJjMy9HZXViRXl4eXRCMGkwYmd0Y2UyR1lXSHZNOVIvdWlnSFVDZStMTmNXeDh1bHVVUG9UbUtqSTB4U3BpMGpCQU1rbHF1RmpYT0ltUEdLSFBtenhhTE5ZTTVMRGhjSnd2VGZLZjc5UllyT1JhdFNCRmVJMm4wR2lRWHlEVGZVRVA3VjU0amN3UTY1aXFiRWZ2UUtnaFRMa3pkL1R4VlkwZURTbGFQRzVuRHFTR1VDb0NZdmROTkFaTzFuWGtLS0IwbGpvOFFBK2p5Z3kwMmxFRHJ0b0VJaTlUR0VjNFJ1a3lxSTlxRE9mczZNVWdKUWp5WVJvc1BRPT0