HIR4039 / SİNEMADA REKLAM
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Deniz Zeren vd. (2014), Ürün Yerleştirme, Karahan Kitabevi, Adana
2Emet Gürel vd. (2015), Ürün Yerleştirme, Nobel, Ankara
3Selin Tüzün Ateşalp vd. (2014), Ürün Yerleştirme ve Editoryal İçerik ile İlgili Artan Kaygılar: Türkiye’de Televizyon Draması Sektörü Örneği, Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 21, ss.51-78
4Elden, Müge. (2016), Reklamcılık İletişim Dizisi 1: Reklam ve Reklamcılık, 4. Baskı. İstanbul: Say Yayınları.
5Peltekoğlu, F. B. (2019). Kavram ve Kuramlarıyla Reklam. 2. Baskı. Beta Basım Yayım Dağıtım.