IKT4031 / HİZMET PAZARLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dersin amacı ve hizmet pazarlaması / hizmet kalitesi araştırmaları hakkında bilgi verilmesiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 1-27
2Hizmet ekonomisiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 27-42
3Hizmetleri mallardan ayıran temel hizmet özellikleriÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 43-53
4Mükemmel hizmet sunan işletme özellikleriÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 66-80
5Hizmetlerde genişletilmiş ürün kavramıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 43-53
6Hizmetlerin dağıtılmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 53-65
7Hizmetlerin tutundurulmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 80-95
8Hizmetlerin fiyatlanmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 66-80
9Hizmet pazarlamasında personel müşteri ve fiziksel kanıtlarÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 95-113c
10Hizmet pazarlaması ve insan kaynağıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 103-113
11Hizmet pazarlaması ve insan kaynağıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 103-113
12Hizmetlerde talep ve kapasite yönetimi Öztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 129-149
13Hizmet kalitesiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 149-155
14Hizmet sektöründe müşteri elde tutma, ilişkisel pazarlamaÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 175-210