ISY2027 / PAZARLAMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Temel Pazarlama Kavramları- Pazarlamanın Temel Unsurları(3) Sayfa 29-33
2Üretim Aşaması, Ürün Aşaması, Satış Anlayışı, Modern Pazarlama Anlaşyışı, Toplumsal Pazarlama Anlayışı(3) Sayfa 33-38
3Tüketici Pazarı, Örgütsel Pazarlar, Endüstiriyel Pazarlar, Aracılar, Kamu ( Devlet) Pazarı(1) Sayfa 31-80
4Tüketici- Alıcı Davranışını Etkileyen Pazarlama Dışı Faktörler.(1) Sayfa 31-80
5Satın Alma Karar Süreci(1) Sayfa 69-77
6Pazarlama Çevresi, Pazar Bölümlendirme.(3) Sayfa 107-114
7Hedef Pazar Seçimi.(3) Sayfa 107-114
8Pazarlama Araşturmasının Aşamaları(3) Sayfa 94-102
9Ürünlerin sınıflandırılması,yeni ürün kavramı ve yeni ürün geliştirme süreci.(3) Sayfa124-131
10Marka kavramı, markanın tüketiciler açısından faydaları, marka kültürü oluşturma.(3) Sayfa 131-145
11Pazarlama Karması Elemanlarından Ürün (3) Sayfa 128-136
12Pazarlama Karması Elamanlarından Fiyat(3) Sayfa 159-169
13Pazarlama Karması Elamanlarından Dağıtım(3) Sayfa 175-195
14Pazarlama Karması Elamanlarından Satış Çabaları(3) Sayfa 252-265