KAM4022 / KAMU SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Kamu Kurumlarının verdiği hizmetlerin, gereksinimler ve beklentilerle uyumunu analiz edebilmek.
2Pazarlama bilimini anlamak.
3Kamu kurumlarının peformansını iyileştirmede pazarlamanın nasıl bir rol oynayabileceğini ortaya koymak.
4Pazarlama araçlarını kamu sektöründe uygulamak.
5Sosyal pazarlama ilkeleri ile olumlu toplumsal davranışları etkilemek.
6Kamu kurumlarının imaj ve marka yaratma çalışmalarında pazarlamanın rolü ve önemini açıklamak.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler