MOD2005 / MODA PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Modanın tanımı, önemi ve unsurları. Modayı yönlendiren etkenler.[1]s:1-204
2Pazarlamanın tanımı ve fonksiyonları. Pazarlama karması.[2]s:1-285
3Moda pazarlamanın tanımı ve yapısı. Moda pazarlama çevresi.[2]s:2--5, [6]s:127-238
4Pazarlama Araştırması. Moda pazarlama araştırması süreci.[2]s:49-64 [6] s:127-238
5Moda müşterileri. Müşterinin moda pazarlamaya etkileri.[5]s:265-271
6Moda sezonları.Moda ürünleri trendleri ve özellikleri.[1]s:1-203
7Moda ürün oluşturma süreci.[2] s:132-140, [21]
8Marka tanımlaması. [4]s:13-26
9Ara Sınav. Moda pazarlamada markalaşma[5]s:1-268 [6] s:105-123
10Moda pazarlamada fiyatlandırma. [2]s:149-170 [6] s:127-163
11Moda pazarlamada dağıtım. [2]s:259-285 [6]s:165-199
12Moda pazarlamada tutundurma. [2]s:171-190 [6]s:203-238
13Türk hazır giyim sektörünün moda pazarlama yapısı.[21]
14Moda girişimciliği.[21]