MOD2005 / MODA PAZARLAMA
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1KARABIYIK BARBAROSOĞLU, Fatma (2009), Moda ve Zihniyet, İz Yayıncılık, İstanbul.
2MUCUK, İsmet (2007), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, 16. Basım, İstanbul
3VARİNLİ, İnci ve Kahraman ÇATI (2008), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara.
4UZTUĞ, Ferruh(2008), Markan Kadar Konuş, Kapital medya Hizmetleri, İstanbul.
5TUNGATE, Mark (2006), Modada Marka Olmak, Çev. Günhan Günay, Rota Yayın Yapım Tanıtım, İstanbul.
6ARSLAN, Kahraman (2019), Moda Pazarlaması, Detay Yayıncılık, Ankara.