1 | 1-Geribildirim kavramına genel bir bakış | |
2 | 2-Etkili geribildirimin özellikleri | |
3 | 3-Geribildirim stratejileri (zamanlama, miktar) | |
4 | 4-Geribildirim stratejileri (tarz/biçim, Dinleyici ve alıcısı) | |
5 | 5-Geribildirimin içeriği (Odak, kıyaslama/karşılaştırma, fonksiyon) | |
6 | 6-Geribildirimin içeriği (değerlik, açıklık/anlaşılırlık, ton/sözcük seçimi, özgünlük) | |
7 | 7-Geribildirim sınıflandırmaları | |
8 | 8-Tunstall ve Gipps (1996)’in geribildirim sınıflandırması | |
9 | 9-Söylem kavramı ve söylem çözümlemesi | |
10 | 10-Söylem çözümlemenin amacı ve aşamaları | |
11 | 11-Söylem çözümlemenin amacı ve aşamaları | |
12 | 12-Sınıf içi söylemlerde kullanılan geribildirimlere örnek durumlar | |
13 | 13-Uygulamaya dayalı araştırma raporu hazırlama ve sunma | |
14 | 14-Uygulamaya dayalı araştırma raporu hazırlama ve sunma | |