1 | 1-Brookhart, S. M. (2008). How to Give Effective Feedback to Your Students. Virginia USA: ASCD, Alexandra. |
2 | 2-Gaber, P.R. (2004). Giving and Receiving Performance Feedback, HRD Press, Canada. |
3 | 3-Irons, A. (2008). Enhancing Learning through Formative Assessment and Feedback, Routledge Taylor &Francis Group, USA and Canada. |
4 | 4-Askew, S. (2000). Feedback for Learning, Routledge Taylor &Francis Group, USA and Canada. |
5 | 5-Günay, D. (2013). Söylem Çözümlemesi. İstanbul: Papatya Yayıncılık. |
6 | 6-Arkonaç, S. (2016). Söylem Araştırmaları. İstanbul. Hyperlink Yayınları. |
7 | 7-Locke, T. (2004). Critical Discourse Analysis. London, New York: Continuum. |
8 | 8-Jørgensen, M. and Phillips, L. (2002). Discourse Analysis as Theory and Method, London: SAGE Publications. |
9 | 9-Çakır, A. (2014). Söylem Analizi: Ne demek istiyorsun?, Palet Yayınları, Konya. |
10 | 10-Sözen, E. (2017). Söylem:Belirsizlik, Mübadele, Bilgi, Güç ve Refleksivite, İnkılap Kitabevi, İstanbul. |