MTE6102 / MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE SÖYLEMLER GERİBİLDİRİM

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
11-Brookhart, S. M. (2008). How to Give Effective Feedback to Your Students. Virginia USA: ASCD, Alexandra.
22-Gaber, P.R. (2004). Giving and Receiving Performance Feedback, HRD Press, Canada.
33-Irons, A. (2008). Enhancing Learning through Formative Assessment and Feedback, Routledge Taylor &Francis Group, USA and Canada.
44-Askew, S. (2000). Feedback for Learning, Routledge Taylor &Francis Group, USA and Canada.
55-Günay, D. (2013). Söylem Çözümlemesi. İstanbul: Papatya Yayıncılık.
66-Arkonaç, S. (2016). Söylem Araştırmaları. İstanbul. Hyperlink Yayınları.
77-Locke, T. (2004). Critical Discourse Analysis. London, New York: Continuum.
88-Jørgensen, M. and Phillips, L. (2002). Discourse Analysis as Theory and Method, London: SAGE Publications.
99-Çakır, A. (2014). Söylem Analizi: Ne demek istiyorsun?, Palet Yayınları, Konya.
1010-Sözen, E. (2017). Söylem:Belirsizlik, Mübadele, Bilgi, Güç ve Refleksivite, İnkılap Kitabevi, İstanbul.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
11-Köğce, D. (2012). İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Geribildirim Verme Biçimlerinin İncelenmesi, Yaınlanmamış Doktora Tezi, Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Trabzon.
22-Köğce, D. (2015). Perspectives of prospective elementary school teachers on feedback in the Mathematics Instruction I and II courses. Educational Research and Reviews, 10(16), 2250-2267.
33-Çetinkaya, G. ve Köğce, D. (2014). Ortaokul Türkçe ve Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Verdikleri Sözel Geribildirimlerin İncelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 18(2), 113-136.
44-Köğce, D. ve Baki, A. (2014). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Geribildirim Kavramı Geribildirimin Veriliş Tarzı ve Zamanlaması ile İlgili İnançları. Gaziantep University Journal of Social Sciences, 13(3), 767-792.
55-Köğce, D.,Yıldız, C. ve Aydın, M. (2012). Elementary Mathematics Teachers Feedback Behaviors Student Teachers Viewpoint. The International Journal of Research in Teacher Education, 3(1), 13-20.
66-Köğce, D., Çalık, M., Aydın, M. ve Baki, A. (2008). A Reflective Report from Senior Mathematics Student Teachers Views of Feedback Concept. World Applied Sciences Journal, 5(1), 111-118.