1 | Bilişsel öğrenme kuramlarının kısa tekrarı | |
2 | Üstbilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi | |
3 | Üstbilişsel öğrenmeyi destekleyen öğretim yaklaşımlarının incelenmesi | |
4 | SRL (Self-Regulated Learning) ve SDL (Self-Directed Learning)’nin karşılaştırmalı analizi | |
5 | Alanyazında SRL ve SDL ile ilgili bilimsel araştırmaların incelenmesi | |
6 | Üstbilişsel farkındalık düzeyini ölçmeye ilişkin bilimsel araştırmaların incelenmesi | |
7 | Üstbilişsel öğrenmeyi ölçmeye ilişkin bilimsel araştırmaların incelenmesi | |
8 | Matematik dersi öğretim programında üstbilişsel öğrenmenin uygulanabilirliğinin tartışılması | |
9 | Ulusal ve uluslar arası çalışmalarda yer alan uygulamaların incelenmesi | |
10 | Üstbilişsel öğrenmeyi desteklemeye yönelik etkinlik tasarlama | |
11 | Üstbilişsel öğrenmeyi desteklemeye yönelik etkinlik tasarlama | |
12 | Üstbilişsel öğrenmeyi desteklemeye yönelik etkinlik tasarlama | |
13 | Hazırlanan etkinlikleri uygulama, değerlendirme ve rapor sunumları | |
14 | Hazırlanan etkinlikleri uygulama, değerlendirme ve rapor sunumları | |