MTE6105 / MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÜSTBİLİŞ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1MANDACI ŞAHİN, S. (2014). Öz-Yönelimli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı, Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-I (Ed. Ekici, G.) Bölüm 11, sf. 393-438, Pegem Akademi, Ankara.
2Costa, A. L., Kallick, B. (2004. Assessment strategies for self-Directed Learning. United Kingdon, Sage Publications.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Guglielmino, L. M., Long, H. B., Hiemstra, R. (2004). Self-Direction in Learning in the United States. International Journal of Self-Directed Learning, 1(1), 1-19.
2PEHLİVAN, F., 2012. İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Üstbiliş Strateji Kulllanımının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Niğde Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
3Özsoy, G. (2007). İlköğretim Beşinci Sınıfta Üstbiliş Stratejileri Öğretiminin Problem Çözme Başarısına Etkisi (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
4Mandacı Şahin, S.; Kendir, F. (2013). “The Effect Of Using Metacognitive Strategies For Solving Geometry Problems On Students’ Achievement And Attitude”, Educational Research and Reviews, 8 (19), p.1777-1792.