1 | Guglielmino, L. M., Long, H. B., Hiemstra, R. (2004). Self-Direction in Learning in the United States. International Journal of Self-Directed Learning, 1(1), 1-19. |
2 | PEHLİVAN, F., 2012. İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Üstbiliş Strateji Kulllanımının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Niğde Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
3 | Özsoy, G. (2007). İlköğretim Beşinci Sınıfta Üstbiliş Stratejileri Öğretiminin Problem Çözme Başarısına Etkisi (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara. |
4 | Mandacı Şahin, S.; Kendir, F. (2013). “The Effect Of Using Metacognitive Strategies For Solving Geometry Problems On Students’ Achievement And Attitude”, Educational Research and Reviews, 8 (19), p.1777-1792. |