Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
MTE6121 / MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
İlgili ders, bu alanda çalışan lisansüstü öğrencilerinin ilkokul ve ortaokul matematik dersi öğretme ve öğrenme sürecini daha etkili hale getirmelerini, matematik yapmanın ve bilmenin önemini, etkinlik hazırlamanın temel ilkelerini ve alana özgü öğretim yöntemlerini göz önünde bulundurarak etkili öğrenme ortamlarının nasıl tasarlanacağı hakkında önerilerde bulunabilmelerini, geliştirilebilmelerini, uygulayabilmelerini ve sonuçlarını değerlendirebilmelerini amaçlamaktadır.
Dersin Kısa İçeriği
Matematik Öğretimi Konseyi Standartlarıyla matematik öğretiminin incelenmesi, matematik öğrenme ve öğretme sürecinin incelenmesi, etkinlik tasarımı ve temel tasarım prensiplerinin değerlendirilmesi, işlemsel-kavramsal bilgi ile matematiksel ispat ve soru türlerinin tartışılması, matematik tarihinin ve teknolojinin öğretimde kullanımına yönelik inceleme yapılması. Konularla ilgili makale ve araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi.
Dersin Önkoşulu
-