1 | Altun, M. (2014). Eğitim fakülteleri ve matematik öğretmenleri için liselerde matematik öğretimi (5. Baskı).Bursa: Aktüel Alfa Akademi. |
2 | Baki, A. (2015). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi. Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık. |
3 | Baki, A. (2019). Matematiği Öğretme Bilgisi. Ankara: Pegem Akademi. |
4 | Baykul, Y.(2014). Ortaokulda matematik öğretimi (5-8. sınıflar) (Geliştirilmiş 2. Baskı). Ankara: Pegem Akademi. |
5 | Bingölbali, E. ve Özmantar, M. F. (Ed.,2009). İlköğretimde karşılaşılan matematiksel zorluklar ve çözüm önerileri. Ankara: Pegem Akademi. |
6 | Durmuş, S. (2012, Çev. Ed.). İlkokul ve ortaokul matematiği: Gelişimsel yaklaşımla öğretim. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
7 | Güneş. F. (Ed.) (2016). Öğretim ilke ve yöntemleri (2. Baskı). Ankara: PegemA Yayıncılık. |
8 | Grouws, D. A. (Ed.). (1992). Handbook of research on mathematics teaching and learning. New York: Macmillan. |
9 | Hacıömeroğlu, G ve Tarım, K. (Ed., 2019). Matematik öğretiminin temelleri ortaokul. Ankara: Anı Yayıncılık. |
10 | Lin, F. L., & Cooney, T. J. (Eds.). (2011). Making sense of mathematics teacher education. Springer Science & Business Media. |