1 | Eğitim müziğinin tanımı ve kapsamı; Eğitim müziği bestecileri; Tekerleme ve saymacalar, ninniler ve türküler, besteciler tarafından üretilmiş sözlü ya da çalgı müziklerinden oluşan eğitim müziği örnekleri. | CANGAL, N. (2004). Müzik Formları. Ankara: Arkadaş Yayınevi. |
2 | Eğitim müziklerini çözümleme kavramı ve kapsamı; Eğitim müziklerini çözümleme basamakları; Eğitim müziklerinin ezgi, ritim, prozodi ve söz yapısı öğeleri. | UÇAN, A., (2002). Eğitimde Program Çözümleme. Eğitim Fakültesi Dergisi,(s. 115-150 ) Cilt:3, Sayı: 4. Malatya. |
3 | Eğitim müziklerinin müziksel öğelerine göre çözümleme basamakları; Sözsüz ya da çalgısal türdeki eğitim müziklerinin belirlenen basamaklara göre çözümlenmesine yönelik uygulamalar. | KAROLYİ, O. (1999). Müziğe Giriş. İstanbul: Pan Yayıncılık. |
4 | Sözlü eğitim müziklerinin ezgi ve ritim öğelerine ek olarak, prozodi ve söz yapısı öğelerine dönük çözümleme uygulamaları. | CANGAL, N. (2004). Müzik Formları. Ankara: Arkadaş Yayınevi. |
5 | Eğitim müziklerinden seçilen örneklerin tekniksel çözümleme basamaklarına uygun olarak çözümleme çalışmaları. | CANGAL, N. (2004). Müzik Formları. Ankara: Arkadaş Yayınevi. |
6 | Genel, özengen ve mesleki müzik eğitimi amaçları; Eğitim müziklerinin genel, özengen ve mesleki müzik eğitimindeki amaçları; İyi bir eğitim müziğinde bulunması gerekli nitelikler. | UÇAN, A. (2005). Müzik Eğitimi. Ankara: Önder Matbaası. |
7 | Genel müzik eğitiminde kullanılan müzik ders kitaplarında yer alan eğitim müziklerinin, müzik eğitiminin amaçları ve müzik dersinin hedef davranışları doğrultusunda çözümleme uygulamaları. | UÇAN, A. (2005). Müzik Eğitimi. Ankara: Önder Matbaası. |
8 | Genel müzik eğitiminde kullanılan müzik ders kitaplarında yer alan eğitim müziklerinin müziksel, tekniksel öğeleri ile genel müzik eğitiminin amaçlarının ilişkilendirilerek çözümlenmesi. | UÇAN, A. (2005). Müzik Eğitimi. Ankara: Önder Matbaası. |
9 | Genel müzik eğitiminde kullanılan müzik ders kitaplarında yer alan eğitim müziklerinin müziksel, tekniksel öğeleri ile müzik dersinin hedef davranışlarının ilişkilendirilerek çözümlemesine yönelik uygulamalar. | UÇAN, A. (2005). Müzik Eğitimi. Ankara: Önder Matbaası. |
10 | Öğrencilerin çalgılarına yönelik başlangıç metotlarında yer alan eğitim müziklerini müziksel ve tekniksel çözümleme uygulamaları. | AYDINER, M. (2008). Piyano Eğitiminde Makamsal Yapıdaki Eserlerin Seslendirilmesinde Karşılaşılan Teknik Güçlükler ve Model Önerileri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |
11 | Öğrencilerin çalgılarına yönelik başlangıç metotlarında yer alan eğitim müziklerini müziksel ve tekniksel çözümleme uygulamaları. | AYDINER, M. (2008). Piyano Eğitiminde Makamsal Yapıdaki Eserlerin Seslendirilmesinde Karşılaşılan Teknik Güçlükler ve Model Önerileri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |
12 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına yönelik başlangıç metotlarında yer alan eğitim müziklerinin müziksel, tekniksel öğeleri ile çalgı eğitiminin genel amaçlarının ilişkilendirilerek çözümlenmesi. | AYDINER, M. (2008). Piyano Eğitiminde Makamsal Yapıdaki Eserlerin Seslendirilmesinde Karşılaşılan Teknik Güçlükler ve Model Önerileri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |
13 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına yönelik başlangıç metotlarında yer alan eğitim müziklerinin müziksel, tekniksel öğeleri ile çalgı dersinin hedef davranışlarının ilişkilendirilerek çözümlenmesi. | AYDINER, M. (2008). Piyano Eğitiminde Makamsal Yapıdaki Eserlerin Seslendirilmesinde Karşılaşılan Teknik Güçlükler ve Model Önerileri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |
14 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına yönelik başlangıç metotlarında yer alan eğitim müziklerinin müziksel, tekniksel öğeleri ile çalgı dersinin hedef davranışlarının ilişkilendirilerek çözümlenmesi. | AYDINER, M. (2008). Piyano Eğitiminde Makamsal Yapıdaki Eserlerin Seslendirilmesinde Karşılaşılan Teknik Güçlükler ve Model Önerileri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |