NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ / NTO2020 - ZİYAFET SERVİSİ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1 Ziyafet servisi tanımıSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
2Otel işletmelerinde ziyafet organizasyon yapısıSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
3Otel işletmelerinde ziyafet organizasyonu iş tanımlarıSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
4Ziyafet sözleşmesi hazırlanırken dikkat edilecek hususlarSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
5Otel işletmelerinde ziyafet organizasyonu ve yönetimiSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
6 Ziyafet çeşitleriSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
7Ziyafet öncesi yapılan hazırlıklar ve menü kartı ve isimliklerinin yerleştirilmesiSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
8Ziyafet öncesi yapılan hazırlıkla ve çiçek ve şamdanların yerleştirilmesi, posta dağıtımıSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
9 Ziyafet menüleriSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
10 Ziyafet organizasyonlarında bütçeSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
11Ziyafetin gerçekleştirilmesiSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
12Ziyafet sonrası yapılan işlemler SEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
13Ziyafet analiziSEVİNÇ Nilgün Ziyafet ve İkram Yönetimi , Detay Yayıncılık,Ankara
14Yiyecek içecek sektöründe hizmet kalitesinin sürdürülebilirliği.Ders Notları