EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OES3026 - YAZMA GÜÇLÜĞÜ TANILAMA VE MÜDAHALE

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Ders Tanıtımı: Amaçlar, İçerik ve Beklenen KazanımlarMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
2Öğrenme Güçlüğü ve Yazma: Temel KavramlarMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
3Yazma Gelişimi ve Yazılı Anlatım SüreçleriMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
4Yazma Güçlüğünün NedenleriMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
5Yazma Güçlüğünün Belirtileri ve Tanı ÖlçütleriMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
6Yazma Güçlüğünün Erken Çocukluk ve Okul Öncesi Döneme YansımalarıMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
7İlköğretim Döneminde Yazma Güçlüğü: Karşılaşılan ProblemlerMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
8Yazma Güçlüğünün DeğerlendirilmesiMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
9Yazma Güçlüğünde Kullanılan Değerlendirme AraçlarıMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
10Araştırma Temelli Müdahale Yöntemleri I: Doğrudan Öğretim YaklaşımlarıMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
11Araştırma Temelli Müdahale Yöntemleri II: Strateji Öğretimi ve Teknoloji KullanımıMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
12Sınıf İçi Uyarlamalar ve Destekleyici UygulamalarMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
13Örnek Müdahale Programları ve Vaka AnalizleriMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.
14Genel Değerlendirme ve Güncel YaklaşımlarMelekoğlu, M. A., & Öğülmüş, K. (2021). Disgrafi-yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale. Eğiten Kitap Yayıncılık. Bender, W. N. (2012). Öğrenme güçlüğü olan bireyler ve eğitimleri. Trans: H. Sarı). Ankara: Nobel.