| 1 | Öğrenme güçlüğü ve yazma süreciyle ilgili temel kavramları tanımlar ve yazma gelişiminin aşamalarını açıklar. |
| 2 | Yazma güçlüğünün nedenlerini, belirtilerini ve tanılama ölçütlerini açıklar ve örneklerle ilişkilendirir. |
| 3 | Yazma güçlüğünün erken çocukluk, okul öncesi ve ilköğretim dönemlerindeki yansımalarını analiz eder. |
| 4 | Yazma güçlüğünün değerlendirilmesine yönelik süreçleri ve kullanılan araçları tanımlar ve işlevlerini değerlendirir. |
| 5 | Yazma güçlüğünde araştırma temelli müdahale yöntemlerini sınıflandırır ve farklı öğretim yaklaşımlarını karşılaştırır. |
| 6 | Yazma güçlüğü olan öğrenciler için sınıf içi uyarlamaları açıklar ve uygulamaya yönelik örnekler geliştirir. |
| 7 | Örnek müdahale programlarını analiz eder ve yazma güçlüğü yaşayan bireyler için çözüm önerileri üretir. |