1 | Zihin Yetersizliğinde Teknoloji Destekli Öğretime Giriş ve Temel Kavramlar | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
2 | Okuma Becerilerinde Teknoloji Destekli Uygulamalar | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
3 | Yazma Becerilerinde Teknoloji Destekli Uygulamalar | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
4 | Matematik Becerilerinde Teknoloji Destekli Uygulamalar | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
5 | Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Teknoloji Kullanımı | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
6 | Günlük Yaşam Becerilerinin Desteklenmesinde Teknoloji Kullanımı | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
7 | Akıllı Tahtanın Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerde Kullanımı | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
8 | Masaüstü ve Dizüstü Bilgisayarların Öğretim Süreçlerinde Kullanımı | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
9 | Tablet ve Mobil Uygulamaların Öğretimde Kullanımı | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
10 | Akıllı Telefonların Öğretimsel Araç Olarak Kullanımı | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
11 | Teknoloji Destekli Öğretimde Bireysel Farklılıklar ve Uyarlamalar | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
12 | Teknoloji Destekli Öğretimde Değerlendirme Süreçleri | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
13 | Teknoloji Destekli Öğretim Uygulama Örnekleri ve Vaka Analizleri | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
14 | Güncel Yaklaşımlar ve Gelecek Perspektifleri | Bozkurt, S. S. (2017). Özel eğitimde dijital destek: Yardımcı teknolojiler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 37-60. Doğan, İ. ve Akdemir, Ö. (2015). Özel eğitimde bilgisayar destekli öğretim: Üç durum çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 5(2), 165-177. Güngör, M., Bolat, A. Cengiz, H. ve Aslan, N. (2011). Özürlülere yönelik teknolojik düzenlemeler. Sektörel Araştırmalar ve Stratejiler Dairesi Başkanlığı. Sola-Özgüç, C. (2015). Zihin yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin bulunduğu bir sınıfta öğretim etkinliklerinin teknoloji desteği ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir. |
 | Loading… |
   |