1 | Zihin yetersizliği olan bireyler için teknoloji destekli öğretimin temel kavramlarını tanımlar ve öğretim sürecindeki önemini açıklar. |
2 | Okuma, yazma ve matematik becerilerini destekleyen teknolojik uygulamaları sınıflandırır ve kullanım alanlarını değerlendirir. |
3 | Sosyal beceri ve günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında teknoloji kullanımını analiz eder ve örnek uygulamalarla ilişkilendirir. |
4 | Akıllı tahta, masaüstü, dizüstü, tablet ve akıllı telefon gibi teknolojik araçların özelliklerini tanımlar ve öğretim süreçlerine uyarlama yollarını tartışır. |
5 | Teknoloji destekli öğretimde bireysel farklılıklara göre uyarlamaları belirler ve uygun stratejiler geliştirir. |
6 | Teknoloji destekli öğretim uygulamalarının değerlendirilmesine yönelik yöntemleri açıklar ve etkinliklerini analiz eder. |