EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ2005 - ÖZEL EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Değerlendirme türlerini (tanılayıcı, biçimlendirici, izleme, sonuç) uygun kullanım amaçlarıyla eşleştirebilir.
2Standart testler ve test dışı teknikleri öğrenci gereksinimine ve bağlama göre seçebilir.
3Geçerlik, güvenirlik, etik ve kültürel duyarlılık ölçütlerine uygun bir değerlendirme planı tasarlayabilir.
4Ölçme araçlarının uygulama ve puanlama kurallarını dikkate alarak elde edilen verileri kanıta dayalı biçimde analiz edebilir.
5Değerlendirme bulgularını BEP hedefleri ve öğretim planlamasıyla bütünleştirebilir.