1 | Kuramsal temeller: oyun–müzik ve öğrenme | |
2 | Müziksel öğeler ve pedagojik kullanım | |
3 | Farklı yetersizlik profillerinde müziksel işleme | |
4 | Hedef yazımı ve ders planı: BEP ile uyumlandırma | |
5 | Şarkı temelli öğretim: şarkı seçimi ve söz uyarlama | |
6 | Ritim–hareket bütünleştirme ve motor planlama | |
7 | Çalgı etkinlikleri ve uyarlanmış enstrümanlar | |
8 | Oyunla bütünleştirme: serbest–yarı yapılandırılmış–kurallı oyun | |
9 | Sınıf rutinleri ve grup yönetimi için müzik | |
10 | Materyal ve notasyon uyarlamaları | |
11 | Teknoloji destekli müzik öğretimi (erişilebilir araçlar) | |
12 | Kanıta dayalı öğretim stratejileri (müzik bağlamında) | |
13 | Değerlendirme ve izleme: rubrik, kontrol listesi, kısa kayıtlar | |
14 | Mikro-öğretim | |