OOZ2003 / ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1444444444444   
2               
3333333333333   
4444444444444   
5               
6444444445444   
7               
8444444444444   
9               
10               
11               
12444444444444   
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19444444444444   
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

OOZ2003 / ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Erken çocukluk döneminde matematiğin tanımı ve önemi açıklar
2Erken çocukluk dönemi matematik eğitiminde ilke ve standartları açıklar
3Erken çocukluk matematik eğitimi kavramlarını ve bilimsel düşünme becerilerini öğretme teknik ve yöntemlerini açıklar ve uygular
4Matematik etkinliklerinin diğer okul öncesi eğitimi etkinlikleri ile nasıl bütünleştirilebileceğini açıklar
5Erken çocukluk matematik programlarını (Building Blocks, STEM, GEMS (Great Explanation in Math and Science, Big Maths for Little Kids) açıklar
6Erken çocukluk dönemindeki çocukların bilişsel gelişimleri ile ilgili temel kuramları açıklar
7 Erken çocukluk döneminde çocuklarda kavram gelişiminin nasıl meydana geldiğini açıklar
8Erken çocukluk eğitiminde matematik öğrenme merkezinin nasıl planlanması ve düzenlemesi gerektiğini açıklar
9Okul öncesi eğitim programına uygun olarak matematik etkinliklerini hazırlar
10Erken çocukluk matematik eğitimindeki temel beceri ve kavramları açıklar
11 Erken çocukluk matematik eğitimindeki temel beceri ve kavramlara ilişkin etkinlik planlar
12Erken çocukluk matematik eğitimde yer alan kavramlara ilişkin materyaller hazırlar