1 | Erken çocukluk eğitiminde matematiğin tanımı ve önemi, matematik eğitiminde ilke ve standartları | |
2 | Erken çocuklukta matematik kavramlarını ve bilimsel düşünme becerilerini öğretme teknikleri ve yöntemleri | |
3 | Matematik etkinliklerinin planlanması ve diğer etkinliklerle ile bütünleştirilmesi | |
4 | Erken çocukluk eğitiminde matematik programları (Building Blocks, STEM, GEMS (Great Explanation in Math and Science, Big Maths for Little Kids) | |
5 | Çocuklarda bilişsel gelişim ve kavram edinimi | |
6 | Temel matematiksel kavramların kazandırılması (Sınıflandırma) | |
7 | Temel matematiksel kavramların kazandırılması (Birebir eşleme, Karşılaştırma ve sıralama, Sayılar) | |
8 | Ara sınav | |
9 | Temel matematiksel kavramların kazandırılması (İşlem, Ölçme, Geometri ve uzamsal algı) | |
10 | Temel matematiksel kavramların kazandırılması (Veri analizi, grafik ve olasılık, Problem çözme ) | |
11 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
12 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
13 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
14 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
15 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
16 | Genel Sınav | |