1 | Davranış ve özellikleri | [2], s. 2-11 |
2 | Tüketici davranışı kavramı ve özellikleri, | [2], s. 11-23 |
3 | Öğrenme ve Öğrenme Kuramları, | [2], s. 24-41 |
4 | Güdüleme | [2], s44-61 |
5 | Tutum ve değerler, kişilik, benlik ve yaşam biçimleri, | [2], s. 66-90 |
6 | Danışma grupları ve aile, sosyal sınıf ve kültür, | [2], s. 112-134 |
7 | Tüketici ve satın alma karar süreçleri | [2], s. 135-158 |
8 | ARA SINAV | |
9 | Tüketici haklarıyla ilgili bilgi düzeyi | [1], s. 8-16 |
10 | Ayıplı mal/hizmet ile karşılaşma durumu, | [1], s. 21-25 |
11 | Karşılaşılan sorunlarda izlenen çözüm aşamaları, | [1], s. 26-32 |
12 | Tüketiciyi koruma amaçlı kurulların bilinirliği, | [1], s. 33-36 |
13 | Tüketicinin korunması hakkında kanun, | [1], s. 43-51 |
14 | Tüketicinin korunması hakkında kanun, | [1] s. 43-51 |
15 | TS hakem heyetleri hakkında bilgi düzeyi, | [1] s. 52-56 |
16 | FİNAL SINAVI | |