OTO2038 / SERVİS VERİMLİLİĞİ VE KARARLILIĞI

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Otomotiv servis süreçlerinin verimliliğini artırmak için yöntemleri ve stratejileri kavrayabilme.
2Servis yönetiminde karar alma süreçlerini anlayabilme ve uygulamalı beceriler kazanabilme.
3Servis operasyonlarında kalite yönetim sistemlerini kullanarak sürekli iyileştirebilme.
4Otomotiv sektöründe müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla etkili servis yönetimi tekniklerini bilme.
5Servis maliyetlerini optimize etmek ve kararlılığı sağlamak için finansal analiz yöntemlerini uygulayabilme.
6Otomotiv ile ilgili atıklar, çevresel faktörler ve sürdürülebilirlik arasında ilişki kurabilme.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Temel Birimler Dersi
Meslek Bilgisi Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Aktarılabilir Beceri Dersi
Genel Kültür/Genel Yetenek Dersi