OTO2038 / SERVİS VERİMLİLİĞİ VE KARARLILIĞI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
155355          
2               
3    5          
4               
5               
6 4             
7               
8               
9  5  5         
10555555         
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

OTO2038 / SERVİS VERİMLİLİĞİ VE KARARLILIĞI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Otomotiv servis süreçlerinin verimliliğini artırmak için yöntemleri ve stratejileri kavrar.
2Servis yönetiminde karar alma süreçlerini anlayabilme ve uygulamalı beceriler kazanır.
3Servis operasyonlarında kalite yönetim sistemlerini kullanarak sürekli iyileştirir.
4Otomotiv sektöründe müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla etkili servis yönetimi tekniklerini bilir.
5Servis maliyetlerini optimize etmek ve kararlılığı sağlamak için finansal analiz yöntemlerini uygular.
6Otomotiv ile ilgili atıklar, çevresel faktörler ve sürdürülebilirlik arasında ilişki kurar.