PAZ1001 / Pazarlama İlkeleri

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1İŞletmenin mevcut pazarlama anlayışını analiz etmek, işletme ve pazarın durumuna göre pazarlama anlayışını belirlemek. 
2Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek, Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek.  
3Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek, pazar bölümlerini değelerlendirmek. 
4Pazar bölümlerini değerlendirmek, uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak. 
5Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak. 
6Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak. 
7Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma. 
8Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak. 
9Fiyatın uyarlanmasını sağlamak. 
10Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak. 
11Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak. 
12Pazarlama kanallarını belirlemek. 
13Pazarlama kanallarının tasarımının yapılmasına katkı sağlamak. 
14Kanal sistemleri içinde en uygun olanın seçimine katkı sağlamak.