NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA / PAZ2001 - PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

           
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Öğrencilere pazarlama araştırmasının temel kavramlarını ve önemini kavratmak
2Araştırma problemini tanımlama ve uygun veri toplama yöntemlerini seçebilme becerisi kazandırmak
3Öğrencilerin anket hazırlama ve örnekleme tekniklerini uygulayabilmelerini sağlamak
4Araştırma verilerini istatistiksel yöntemlerle analiz etme becerisi kazandırmak
5Öğrencilerin araştırma sonuçlarını rapor ve sunum formatında ifade edebilme becerisini geliştirmek
6Pazarlama araştırmalarında etik ilkelere dikkat etmeyi öğretmek
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Temel Birimler Dersi
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi