NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA / PAZ2001 - PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1543333         
2444343         
3334332         
4455543         
5233332         
6233332         
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA / PAZ2001 - PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlama araştırmasının temel kavramlarını ve sürecini açıklar.
2Araştırma problemine uygun veri toplama yöntemlerini seçer.
3Anket ve örnekleme tekniklerini uygular.
4Elde edilen verileri temel istatistiksel yöntemlerle analiz eder.
5Araştırma sonuçlarını rapor ve sunum formatında ifade eder.
6Pazarlama araştırmasının etik boyutlarını değerlendirir.