PAZ2003 / MARKA YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Marka kavramının işletmeler açısından önemini ögrenciye kavratılması
2Ürün ve marka ilişkisinin verimlilik ve kalite açısından kavratılması marka sahibi şirketler için markalamanın yararları
3Reklamların markaya kattıgı degerin önemi
4Marka ismi stretejilerinden işletme markası ve ürün markasının kavratılması
5Marka Planlaması ve marka örgütlenmesi
6Marka değeri, marka imajı, marka itibarı ve küresel marka olma bağlantısını öğrenir.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler